Miks me kasutame Smartpost Itella pakiautomaate?

Kõige olulisem põhjus on see, et Smartpost Itella pakiautomaadid asuvad poodide siseruumides ja seal on alati stabiilne kliima ehk siis temperatuur ei kõigu, ning see on miski, mida väliautomaatide haldajad tänaseks veel paraku pakkuda ei suuda.

Miks me kasutame Smartpost Itella pakiautomaate?

Meie jaoks tähendab see seda, et Smartpost Itella pakiautomaate kasutades saame olla kindlad, et kliendini jõuab Berrichi toode oma parimas kvaliteedis, sest kui väljas on 25 kraadi sooja või 20 kraadi külma, siis looduskosmeetika toodetele ei mõju suurte temperatuuride kõikumine kuigi hästi ning toote kvaliteet võib halveneda.

Mida temperatuuri kõikumine toodetega teeb?
Suured temperatuurikõikumised toote hoidmisel hakkavad mõjutama toote säilivusaega ja välitingimustes asuvatesse pakiautomaatidesse saates tekib olukord, kus mina tootjana ei saa enam garanteerida, et selle toote säilivusaeg on tegelikult ka pakendile märgitud poolteist aastat. Ma võin eeldada, et toode võib säilida märgitud aja, aga et mul puudub tegelikult info kuidas ja kui kaua toode seal palavas või külmas pakiautomaadis on seisnud, ei saa kahjuks garantiid enam anda. Adekvaatne info säilimise kohta on kliendi jaoks väärtus, mida klient enamasti ise ei teagi, sest meie Berrichis oleme selle tema eest läbi mõelnud ja turvaliselt ära korraldanud. Õige säilivusaeg on ülioluline, et kaitsta toodet ja seeläbi ka kreemi kasutaja õrna näonahka.

Meie kreemid küll taluvad lühiajaliselt temperatuuri ka 25-27oC, aga kui toode on seisnud sellisel temperatuuril mitu päeva järjest, siis see hakkab juba mõjutama kvaliteeti. Parku puudub meil võimalus kliendile öelda, et mine võta suvel või talvel võimalikult kiiresti oma pakk pakiautomaadist välja.
Seetõttu oleme valinud hetkel logistikapartneriks Itella, kel tundlike pakkide teema läbi mõeldud ja kes pakub täna võimalust pakke transportida ühtlase temperatuuriga ruumides. Meie jaoks tähendab see muretut saatmist ilma, et peaksime mõtlema, kas meie armas klient läheb pakile järele täna või nädala pärast. Ka on Itella täna väga hea oma kiiruses ja täpsuses – saame tihti klientidelt rõõmsalt üllatunud tagasisidet, et täna posti pandud pakk on homme juba kohal!

 

Siinkohal annan Itellale Berrichi pere poolt edasi suurimad tänud selle sujuva koostöö eest! Ja soovin edu ja indu edasiseks!
Hea lugeja – tule kõla kaasa ja jaga meiega, millised on olnud Sinu kogemused meie pakkide transpordiga!

Tasuta Smartpost Itella pakisaatmine kuni 10. juunini

Telli nüüd Berrichi e-poest ja kuni 10.06 on transporditasu Sinule 0€.

E-poodi!

LIITU MEIE VÄLJAKUTSEGA!

Sisesta allolevasse kasti oma e-posti aadress ja nimi ning saadame Sulle täpsema info väljakutses osalemise kohta.