Berrichi müügitingimused

Tellimise info ja reeglid

Berrichi müügitingimused kehtivad kõigile isikutele, kes sooritavad tehingu BERRICHI kodulehe ostukeskkonnas ning seeläbi sooritavad tehingu ostukeskkonna omaniku Furcella OÜ-ga. Furcella OÜ-l on õigus ostukeskkonnas muuta ning täiendada käesolevaid müügitingimusi, tooteid, nende kirjeldusi, pilte ning hindu vastavalt oma praktikale ja vajadustele.

Berrichi müügitingimustele lisaks reguleerivad Berrichi kodulehe ostukeskkonna ning tehingu sooritanud isikute vahelisi õigussuhteid Eesti Vabariigis ja Euroopa Liidus kehtivad seadused.

Berrichi kaubamärgi omanik OÜ Furcella omab käibemaksukohustuslase registreeringut ning vastavalt Eesti Vabariigi seadustele on kõik müüdavad tooted maksustatud 20%-lise käibemaksuga. Kauplemine toimub eurodes.

TELLIMINE

Võimalused Berrichi toodete tellimiseks:

  • teha ost e-poes Berrichi kodulehel
  • tellida kreem e-kirja teel aadressil hello[at]berrichi.ee
  • tellida kreem telefoni teel numbril +372 509 8801

Ostmine e-poe kaudu

  • Valige välja tooted, mida soovite osta. Klikkides pildile avaneb tootest suurem pilt ja kirjeldus. Kui soovite kauba lisada ostukorvi, klikkige lingile “Lisa ostukorvi“. Oma ostukorvi sisu saate vaadata klikkides ostukorvi ikoonile kodulehe üleval paremas nurgas.
  • Kui Teil on sooduskood, siis saate seda ostukorvis kasutada kirjutades sooduskoodi vastavasse kasti ning klõpsates nupule “Kasuta sooduskoodi”.
  • Kontrollige üle, kas kõik soovitud tooted on ostukorvi nimekirjas. Transpordimeetodit ei pea veel ostukorvi lehel lõplikult valima, saate selle teha ostu vormistamise lehel. Vajutage lingile “Mine maksma”.
  • Täitke kontaktivormil kõik punase tärniga tähistatud lahtrid. Olge tellimuse vormistamisel tähelepanelik, sest meile edastava info täpsusest ja õigsusest sõltub Teie poolt ostetud toodete kiire ja häireteta kohaletoimetamine.
  • Kasutades sooduskoodi, mille abil rakendub tasuta paki saatmise võimalus, lisage Teile sobiva pakiautomaadi nimi paremal ülal asuvasse kasti.
  • Kui soovite Berrichi kodulehele konto luua, siis saate seda teha lisades vastavasse kasti linnukese. Saate valida endale kasutajanime ja parooli ning edasistel e-poe ostudel on Teie andmed kontaktivormil eeltäidetud. Lisaks saate tulevikus osa e-poe soodustustest ning informatsiooni sooduskampaaniatest.
  • Valige rippmenüüst Teile sobiv kohaletoimetamise viis ning maksemeetod.
  • Enne tellimuse esitamist on kohustuslik märkida ära, et olete lugenud ja nõustute meiepoolsete müügitingimuste ja privaatsuspoliitikaga.
  • Klikkides lingil “Esita tellimus” suunatakse Teid enda poolt valitud pangalingi teel maksekeskkonda, kus saate tellimuse eest tasuda. Kui olete makse internetipangas sooritanud, siis vajutage kindlasti nuppu “Tagasi kaupmehe juurde” – see annab meile teada, et olete makse sooritanud.
  • Kui oleme tellimuse kätte saanud, saadame kinnituse Teie e-posti aadressile. Kui ilmneb vajadus millegi täpsustamiseks, võetakse Teiega ühendust telefoni või e-posti teel.Tellimine e-kirja teel
  • Valige välja tooted, mida soovite ja esitage oma tellimus kirjalikult meie meiliaadressile hello[at]berrichi.ee koos Teile eelistatud kauba kättetoimetamise viisiga (vt informatsioon allpool “Tellimuse kohaletoimetamise viisid”). Kauba maksumusele lisandub postikulu vastavalt postifirmade hinnakirjadele.
  • Kui oleme Teie tellimuse kätte saanud, siis saadame Teile tellimuse kinnitusega e-kirja koos arvega soovitud kauba ja transpordi eest tagasi.
  • Seejärel tuleb tasu tellimuse eest kanda Furcella OÜ kontole Luminor pangas EE621700017003827354, maksekorralduse selgitusse lisada arvenumber ja kauba tellija nimi, kui see erineb maksjast.
  • Tellimus võetakse töösse pärast ülekande laekumist.

Tellimine telefoni teel

  • Helistage telefonil +372 509 8801 ja andke meile teada, millistest toodetest olete huvitatud ning tasumise ja kauba kohaletoimetamise osas lepime kokku telefonikõne käigus.

Tellimuse kohaletoimetamise viisid

  • Omniva Post24 teenus – pakiautomaadid asuvad välitingimustes kõige käidavamates kohtades 31 asulas üle Eesti. See tagab pakiautomaatide ööpäevaringse kasutusvõimaluse. Teenuse maksumus 2,70€.
  • Smart POST teenus – SmartPOSTi siseruumides paiknevate pakiautomaatide puhul ei pea muretsema, et külm, kuumus või niiskus Teie saadetist kahjustama pääseks. Pakiautomaadid asuvad üle Eesti ja asukohti tuleb pidevalt juurde. Teenuse maksumus 2,80€.
  • Smart POST OÜ poolt pakutav kullerteenus. Kullerid toovad paki Teile kätte üle Eesti ka sinna, kus pakiautomaadi teenuse lähedus puudub.
  • Tellimused kolmandatesse riikidesse teenindatakse SmartShip ja/või DHL kullerteenusega. Hinnad sõltuvad riigist, kuhu tellimus saadetakse ning neid näeb tellimuse kinnitamise vaates e-poes või tellimust kinnitavas e-kirjas, kui tellimus tehti e-kirja teel.

Tellimuse täitmise tähtajad

  • Tellimusi täidetakse vastavalt tellimuste arvule, reeglina 2-3 tööpäeva jooksul pärast tellimuse esitamist ja tasumist. Tellimuse täitmise aeg sõltub muuhulgas Teie poolt valitud tellimuse kohaletoimetamise viisist. Maksimaalne tarneaeg on 5 tööpäeva. Tellimused väljaspoole Eestit täidetakse 10 tööpäeva jooksul tellimuse esitamisest ja arve maksmisest.

Tellimuse muutmine ja tühistamine

  • Tellimust on võimalik muuta ning tühistada 24 tunni jooksul pärast ostu eest tasumist. Selleks saatke oma tellimuse number ning arvelduskonto number hello[at]berrichi.ee või helistage numbrile +372 509 8801 ning me kinnitame Teie muudatuse.
  • Kui saadetis ei jõua adressaadini meile edastatud tellijat puudutava info puudulikkuse tõttu, vastutab saadetise kaotsimineku eest tellija. Et saaksime võimalike probleemide korral Teiega ühendust võtta, täitke palun tellimuse vormistamisel korrektselt ja soovitavalt kontrollige üle oma kontaktandmete info.

Nõuetele mittevastava toote tagastamine ja garantii

  • BERRICHI tootja Furcella OÜ vastutab toodete nõuetele mittevastavuste ja puuduste eest. BERRICHI tootja Furcella OÜ ei vastuta kliendi süül toimunud toote kahjustumise eest ning puuduste eest, mis on tekkinud tootele ebaotstarbeka ning mittekorrapärase kasutamise tagajärjel.
  • Toote mittevastavuse ning puuduste korral on kliendil õigus nõuda toote asendamist korrektse tootega. Transpordikulud kannab sel juhul Furcella OÜ.
  • Kui avastate kauba kättesaamisel, et toode ei vasta tellitu kriteeriumitele, siis palun saatke 3 tööpäeva jooksul e-kiri aadressile hello[at]berrichi.ee koos kauba mittevastavuse või puuduse kirjelduse ja tellimuse numbriga või helistage +372 509 8801. Kõikidele nõuetele ning pretensioonidele vastame 5 tööpäeva jooksul.

Tarbija taganemise õigus

  • Vastavalt tarbijakaitse seadusele on tarbijal õigus lepingust taganeda 14 päeva jooksul alates tellitud kauba kättesaamisest ning kaup kasutamata kujul, rikkumata pakendis tagastada. Tarbija peab kauba müüjale tagastama hiljemalt 14 päeva jooksul taganemisavalduse tegemisest.
  • Kui olete lepingust taganenud ja kasutamata kauba meile tagasi saatnud, tagastame Teile kauba eest tasutud summa ja kohaletoimetamise postikulud tavalises mahus (st SmartPOSTiga saatmise tasu) 14 päeva jooksul taganemisteate kättesaamisest. Kauba tagastamise saatmiskulu kannab tarbija. Müüja ei hüvita tagasisaatmise kulusid.
  • Taganemisõigus on ainult tarbijal ehk füüsilisel isikul, kes teeb tehingu, mis ei seondu iseseisva majandus- või kutsetegevuse läbiviimisega. Kõiki muid isikud ei käsitleta tarbijana.
  • Taganemisõigust ei saa kasutada kosmeetikatoodete puhul, mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel, kui pärast kohaletoimetamist on pakend avatud.

Berrichi.ee privaatsuspoliitika

  • Isikuandmete töötlemine

Veebipoe www.berrichi.ee isikuandmete vastutav töötleja on Fucella Oü (registrikood 12913326, asukohaga Kanali tee 6 Tallinn 10112, tel 5098801 ja e-kiri hello@berrichi.ee).

    • Milliseid isikuandmeid töödeldakse

− nimi, telefoninumber ja e-posti aadress;
− kauba kohaletoimetamise aadress;
− pangakonto number;
− kaupade ja teenuste maksumus ja maksetega seotud andmed (ostuajalugu);
− klienditoe andmed.

    • Mis eesmärgil isikuandmeid töödeldakse

Isikuandmeid kasutatakse kliendi tellimuste haldamiseks ja kauba kohaletoimetamiseks. Ostuajaloo andmeid (ostu kuupäev, kaup, kogus, kliendi andmed) kasutatakse ostetud kaupade ja teenuste ülevaate koostamiseks ning kliendieelistuste analüüsimiseks. Pangakonto numbrit kasutatakse kliendile maksete tagastamiseks. Isikuandmeid nagu e-post, telefoni nr, kliendi nimi, töödeldakse selleks, et lahendada kaupade ja teenuste osutamise seonduvaid küsimusi (klienditugi). Veebipoe kasutaja IP-aadressi või teisi võrguidentifikaatoreid töödeldakse veebipoe kui infoühiskonna teenuse osutamiseks ning veebikasutusstatistika tegemiseks.

    • Õiguslik alus

Isikuandmete töötlemine toimub kliendiga sõlmitud lepingu täitmise eesmärgil. Isikuandmete töötlemine toimub juriidilise kohustuse täitmiseks (nt raamatupidamine ja tarbijavaidluste lahendamine).

    • Vastuvõtjad, kellele isikuandmed edastatakse

Isikuandmed edastatakse veebipoe klienditoele ostude ja ostuajaloo haldamiseks ja kliendiprobleemide lahendamiseks. Nimi, telefoninumber ja e-posti aadress edastatakse kliendi poolt valitud transporditeenuse pakkujale. Kui tegemist on kulleriga kohale toimetatava kaubaga, siis edastatakse lisaks kontaktandmetele ka kliendi aadress. Kui veebipoe raamatupidamine toimub teenusepakkuja poolt, siis edastatakse isikuandmed teenusepakkujale raamatupidamistoimingute tegemiseks. Isikuandmeid võidakse edastada infotehnoloogia teenuste pakkujatele, kui see on vajalik veebipoe funktsionaalsuse või andmemajutuse tagamiseks.

    • Turvalisus ja andmetele ligipääs

Isikuandmeid hoitakse zone.ee serverites, mis asuvad Euroopa Liidu liikmesriigi või Euroopa Liidu majanduspiirkonnaga liitunud riikide territooriumil. Andmeid võidakse edastada riikidesse, mille andmekaitse taset on Euroopa Komisjon hinnanud piisavaks ning USA ettevõtetele, kes on liitund andmekaitse kilbi (Privacy Shield) raamistikuga. Juurdepääs isikuandmetele on veebipoe töötajatel, kes saavad isikuandmetega tutvuda selleks, et lahendada veebipoe kasutamisega seonduvaid tehnilisi küsimusi ning osutada klienditoe teenust. Veebipood rakendab asjakohaseid füüsilisi, organisatsioonilisi ja infotehnilisi turvameetmeid, et kaitsta isikuandmeid juhusliku või ebaseadusliku hävitamise, kaotsimineku, muutmise või loata juurdepääsu ja avalikustamise eest. Isikuandmete edastamine veebipoe volitatud töötlejatele (nt transporditeenuse pakkuja ja andmemajutus) toimub veebipoe ja volitatud töötlejatega sõlmitud lepingute alusel. Volitatud töötlejaid on kohustatud tagama isikuandmete töötlemisel asjakohased kaitsemeetmed.

    • Isikuandmetega tutvumine ja parandamine

Isikuandmetega saab tutvuda ja teha parandusi veebipoe kasutajaprofiilis. Kui ost on sooritatud ilma kasutajakontota, siis saab tutvuda isikuandmetega klinditoe vahendusel.

    • Nõusoleku tagasivõtmine

Kui isikundmete töötlemine toimub kliendi nõusoleku alusel, siis on kliendil õigus nõusolek tagasi võtta teavitades sellest kliendituge e-posti teel.

    • Säilitamine

Veebipoe kliendikonto sulgemisel kustutatakse isikuandmed, va juhul kui selliseid andmeid on vaja säilitada raamatupidamise jaoks või tarbijavaidluste lahendamiseks. Kui veebipoes on ost sooritatud ilma kliendikontota, siis säilitatakse ostuajalugu kolm aastat. Maksetega ja
tarbijavaidlustega seotud vaidluste korral säilitatakse isikuandmed kuni nõude täitmiseni või aegumistähtaja lõpuni. Raamatupidamise jaoks vajalikud isikuandmed säilitatakse seitse aastat.

    • Kustutamine

Isikuandmete kustutamiseks tuleb võtta ühendust klienditoega e-posti teel. Kustutamistaotlusele vastatakse mitte hiljem kui kuu aja jooksul ning täpsustakse andmete kustutamise perioodi.

    • Ülekandmine

E-posti teel esitatud isikuandmete ülekandmise taotlusele vastatakse hiljemalt kuu aja jooksul. Klienditugi tuvastab isikusamasuse ja teavitab isikuandmetest, mis kuuluvad ülekandmisele.

    • Otseturustusteated

E-kirja aadressi ja telefoninumbrit kasutatakse otseturundusteadete saatmiseks, kui klient on andnud vastava nõusoleku. Kui klient ei soovi saada otseturustusteateid, siis tuleb valida e-kirja jaluses vastav viide või võtta ühendust klienditoega. Kui isikuandmeid töödeldakse otseturunduse eesmärgil (profileerimine), on kliendil õigus oma isikuandmete nii algse kui ka edasise töötlemise, sealhulgas otseturundusega seotud profiilianalüüsi tegemise suhtes igal ajal vastuväiteid esitada teavitades sellest kliendituge e-posti teel.

    • Vaidluste lahendamine

Isikuandmete töötlemisega seotud vaidluste lahendamine toimub klienditoe vahendusel (Tel 5098801 või e-post hello@berrichi.ee). Järelevalveasutus on Eesti Andmekaitse Inspektsioon (info@aki.ee).

Lisainfo

  • Toodete pildid on illustratiivse tähendusega.
  • Toodete hinnakiri ning kättesaadavus võivad muutuda kliente sellest ette teatamata.
  • Kui tooted pole kättesaadavad, on Furcella OÜ-l õiguse loobuda müügist ning tagastada kliendi arveldusarvele raha 10 tööpäeva jooksul.